Kita Bukan Kalah!!!


UNDI BARISAN NASIONAL..pru akan dtg

kita bukan kalah! perjuangan kita x pernah kalah...pandangan umum shj kita kalah, namun hati n perasaan kita menang..buktinya...kejatuhan 4 buah negeri n 1 negeri x dpt dirampas oleh Barisan Nasional x menggamitkan suasana kacau bilau terhadap perjuangan dalam diri org2 UMNO n BN... kekalahan ini membawa erti yg jelas bhw kita sbnarnya terlalu angkuh n sombong terhadp apa yg di kecapi..justeru, org2 UMNO n BN harus memperlengkapkan diri dgn semangat n ukhwah...

Buat masa kini...x ada yg harus dipertanggujawapkan..cuma kekuatan kita seblm ini ialah perpaduan harus di garap n dipertingkatkan lg...bg mencapai kegemilangan dlm perjuangan sebnar..

ORG2 UMNO harus bersama2 n membantu presiden, timbalan presiden n pemimpin tertinggi bg menyelamatkan maruah UMNO sebgai parti komponen terbesar dlm BN yg dicabuli olh 'kekotoran yg amat jijik'!!! jgn lupa, pandangan pemimpin terdahulu byk memberi panduan kpd kita n pgalaman mrk harus digunakan sbg sumber inspirasi dalam perjuangan yang belum Selesai!
Amat Tun Dr Mahathir blh dijadikan sandaran kpd memperkemaskan perjuangan UMNO;-
"Tetapi sebagai seorang doktor saya membuat diagnosis dari jauh bahawa Tun sudah pun pulih dan beliau telah pun mendapat rihat yang cukup. Oleh itu saya berpendapat bahawa adalah elok sekali jika Tun bergiat semula dan memberi khidmatnya kepada masyarakat. Negara kita pesat membangun. Masyarakat masih memerlukan tenaga dan fikiran Tun. Malangnya kita tidak mempunyai begitu ramai orang-orang yang berpengalaman dalam urusan pentadbiran dan pemikiran. Dalam keadaan ini, perceburan Tun sekali lagi di dalam "public service" amatlah dialu-alukan jika Tun bersetuju. Saya telah pun membuat cadangan ini kepada Tun dan saya harap Yang Amat Berbahagia Tun bersetuju dengan syur saya itu. Tujuannya bukanlah untuk membebankan Tun dengan kerja sehingga mengganggu kesihatan. Saya yakin bahawa kerja dapat disusun supaya tidak terlalu berat tetapi sebaliknya masih berkesan. Saya berharap Yang Amat Berbahagia Tun sudi menimbang cadangan yang telah dibuat oleh saya. Sekali lagi sebagai doktor saya tahu bahawa orang yang biasa bekerja, seperti Tun Hussein telah bekerja akan berasa terganggu dan tidak senang jika tidak ada kerja harian yang hendak dibuat."
-Dr.Tun Dr. Mahathir 22/1/1982

HIDUP UMNO!!!
HIDUP MELAYU!!!
taqie.bloGSpot.Ganu

Popular posts from this blog

Jejak kasih astro

student upc...emmm rasa cam x hebat!

Dunia PLF